Kvavt och soldis...

Det kommer nog att regna en liten skur i kvaell - forhoppningsvis :) Det kaenns kvavt och det aer varmt som attan...

Vi har inte bestaemt vad vi skall hitta pa idag, men i morron skall vi pa marknaden och kika. I dag sa kikade vi daeremot in i en fiskbutik eller mer en grossist, med massor av fisk och skaldjur. Vi skojade om att vi kanske skulle koka en liten musselsoppa ikvaell men jag tror vi avstar hehe (Jenny hade gillat den skarpt -skickar dig en tanke)

Sen sa kanske vi aker upp till Taormina en svaeng med i morron, om vi orkar.

Nu skall vi vidare, det vart bara ett kort inlaegg eftersom jag ville kika lite i svenska tindingar...

Kram för NU over and out ♥

Kommentarer
Postat av: Christer

Färska musslor är en höjdare, jag lovar! Det går inte att jämföra färska med de horribla musslor som brukar serveras på pizzorna hemma. Så jag rekommenderar att ni testar i alla fall...

2010-05-28 @ 15:43:16
Postat av: AK

Jepps M at en pasta med musslor i gar :)Sag en fisk och skaldjurstallrik som sag frestande ut

2010-05-29 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0