Fripassdag å mys i sängen

Precis som Karl XVI Johan så lever jag ibland i ett modernt sängkammarregemente. I morse var jag dock tvungen att stiga upp och hjälpa Myran till skolan. Men sen så var det mycket som sköttes från sängen :)(En orsak är att det är så kallt i lgh spciellt på morgonkröken) Jag mailade dottens mentor, kollade upp Myrans läkartid och läste tidningar. Sen skrev jag lite på min ev. nya bok...Just nu bara en massa kludd känns det som, kan sluta i att man lägger ner det om det inte håller. Förra boken blev ju en sådan enorm hit XD i mitt eget tycke, kan ju bero på att jag är den enda läsaren. Men sen så skuttade jag upp efter samtal med min kära vän MissV, tog en het dusch och var på banan igen. Lagade mat och nu skall det röjas lite till (ett påbörjat höstprojekt) Tjing tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0