Fruktoman som hoppas förbli obefruktad ;)



Shit vad mycket frukt jag inte visste att jag saknat så länge :D Som ni vet  (många av er) så har jag ju börjar en allergibehandling, för att jag skall tåla söta små pälsdjur. En liten effekt av detta är att jag numera åxå kan käka frukter som jag inte kunde äta förr "Hellooooooo persika, nektarin, plommon mfl" Oj oj oj så mums! Sofia skrattade i helgen när jag passionerat talade om frukt....

En annan sak som jag åxå nästan hade  glömt att jag gillar var kyssar XD.... Träffade en bekant i går, och tja .... XXX

Kram och sooooo long 

Kommentarer
Postat av: Emily

Mums! Ps, jag köpt den där röd/svarta klänningen ;D

2010-09-16 @ 14:08:16
Postat av: AK

Ahhh kul kul att du köpte den snygga :) Den kommer att vara så fin på dig kram

2010-09-23 @ 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0