Okej nu var det verkligen ett tag sedan ...

Hej, mina glada vänner :) (alla 3)
Trodde faktiskt att jag 1) Hade tagit bort bloggen 2) Att den hade självdött, men icket den lever.

Så gör även jag, lever alltså. Om än lite knackigt just nu. Det känns lite som mellan hopp och förtvivlan, skall det bli vår eller icket? Skall min dotter börja lyssna på mina goda råd, eller göra precis tvärt om?
Ja, ja det är ju bara att bita ihop, och knalla vidare. För vad är alternativet lixom? Att lägga sig ner och dö? Nä skulle inte tro det...

Drömmen denna veckan finns i en annons:

http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=415RLR2K24VHMQO5

Ja vad säger man, dröm vidare

Kram på er alla goa (3 st followers)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0