Slänga Vinyl?

Vem slänger vinylplattor??
I förrgår såg jag denna kartong i soprummet, motstod dock frestelsen och kollade inte vad det var för skivor. Kan iofs bero på att översta plattan var en Alf Robertsson platta och den skvallrade väl lite om innehållet iofs.
Men jag håller hårt i mina, även om det är skämsplattor, så jag hoppas att eftersom den förra ägarn försiktigt lagt kartongen bredvid "Brännbart" att någon annan Alf Robertsson och lite kramgoa låtarfantast kastar sig över den med hull och hår.... För det andades lite ångest över beslutet kände jag.

(Det tre sista bilderna är lite egna LP-skivor...haha minns inte när jag sa LP senast)

Lev livet..tjohoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0