Måndag igår och Kreta levererade både det ena och andra.

Igår måndags skulle det bli regn och åska över Chania/Kato Stalos enl. hitta.se. Det såg mulet ut på morgonen, så jag bestämde mig för att åka in till Chania för lite shopping. 
Efter endel strosande, minimalt med inköp så bestämde jag mig för att käka lite det blev zucchini biffar, med lite annat lull lull.. Kände nästan på en gång att det här var inte bra. Tog en buss hem, och höll knappt på att "hinna" hem om ni fattar vad jag menar. Svettades som en liten gris när jag ramlade in genom dörren till mitt rum och mot toan.
Men sen mådde jag bra, och det vart lite solande senare. Kände mig lite som Charlotte fast i omvänd ordning, när jag satt och käkade yoghurt efter mitt lilla missöde.  

Måndagens näverstjärn. Hoppas den möta en sjöstjärna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0