Midsommardagen firas med bästa kidsen..

I morse började dagen kl 8:30 med besök från min dotters småsyrror som skulle spendera dagen med mig, älskar det. 
De är 7 & 12 år gamla och har glöd och energi redan i ottan. Tur att även jag är en morgonpigg person. Vi börja knåpa ihop leksaker till min dotter och hennes killes tillkommande "familjemedlem" en liten kissekatt. 

Visst är hon söt som socker?

Sen slängde vi ihop lite Petit choux deg, och skjuts in i ugnen med första degen. 
Tog paus och slappade, såg lite film för att varva ner lite. Lilla Isabelle tolvåringen hade nämligen varit uppe rätt sent.  Sen käkade vi en varm kycklingsallad för att återgå till att göra färdigt dessa.  



Sen har vi hunnit med utelek, målat naglar och lockat hår. Fikat med storasyrran jaaa you name it... Vi har rasslat på rätt bra i dag. 

Kram och hoppas ni haft en mysig dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0