Tillbaka på jobbet....

Idag steg man upp i ottan och kastade sig in i duschen med ett hoppfullt flin, eller not! Snarare släpade sig in i duschen och tänkte "Jaha bara jag överlever detta så ska jag väl klara en jobbdag åxå!!"

Tror inte att jag har haft en sådan hemsk förkylning på två decennier MINST...
Hostat som en besatt, snorat och var totalt utslagen. Dom som känner mig vet att jag inte kan sova fast jag är sjuk. Har tänkt tusen ggr att jag skall skriva att jag är hemma och sjuk (om inte annat så för att få sympatier) på bloggen men ICKET, inte orkat lyfta ett finger ens för att göra det...
Men nu är jag på benen igen och hoppas att jag piggnar till, för jag jobbar helgen och skall även på ett kalas Jihoooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0