Internetcafé

Nu kommer jag att sakna vissa boksaever ;) Men jag hoppas att ni kan laesa det aenda.
Vi aer pa en utflykt i staden Taormina, och det aer hett som f-n. Snart sa aer det dax for siesta, sa vi kommer att soka oss till nagot staelle for kall dryck och kanske salt mat. Om ni undrar oever bilderna sa hade jag sa lite minne pa kameran att jag inte kunde vaenda dom at raett hall :)

I veckan skall vi aeven till Messina med tag - uj det kommer att bli en spaennande upplevelse pga den haerligt men lite laeskiga kuperade teraenngen.


Ha en superbra dag hemma i Sverige. Kram kram kram speciellt till mort och far som vi saknar och talar om raett ofta speciellt Lillgumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0