Nu är det nästan helg...och semester!

Känns jättekonstigt att vara ledig en dag mitt i veckan, för att sedan arbeta fredagkväll och lördag...
Man blir liksom förvirrad, lite dagvild... "Äre måndag, nej det är fredag?!" Jaja nu sitter man här i alla fall fredag kväll och skall strax skutta hem och bara softa lite eftersom man skall upp och jobba (Man är ju inte 25 sååå man har inte lika stor lust att kuta ut på krogen eller nåt annat bus)

Skall vara borta nästa vecka, och har väl kastas fram och tillbaka om jag skall blogga nåt fr utlandet men tror att jag struntar i det... Jag vet hur det blir man kommer inte att göra det dagarna kommer att rusa förbi i en väldans fart...

Kramade om JustEm och hennes b-friend i eftermiddags, kommer att sakna dessa små sötnosar och många fler från mitt jobb. Känner mig "blessed" av alla fina kollegor och vänner på mitt jobb. Hoppas ni har det jättebra och soligt och fint i Sverige. jag kommer ju inte ha mycket mer än sommarvärme där jag befinner mig ca +20-25 grader... så gråt inte ni här hemma åt vädret. Däremot så hoppas jag ju på lite bus och äventyr...

Kram för NU over and out ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Men hallå!! Lämnar du landet? Jag & Astrid som funderade på att komma å överasska dig :-) Ska ringa dig i helgen, alldeles för länge sen som vi surrade... PUSS

2010-05-21 @ 23:49:10
URL: http://glinco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0