Shopping djävulen...

Idag har jag solat morgonpasset ;) si så där en fyra timmar (orkar inte mer huvva), sen så vart det dusch för att sedan käka lunch på byn, när man coolat ner sig. 

Sen bar det av till Chania, shopping stod på schemat... Som ni vet det bästa jag vet - NOT!! Men jag måste säga att så nöjd över en shopping som jag var i dag har jag inte varit på länge, känner till och med att jag skulle fara in även i morgon. Men kanske mer hänga, känna och titta på grejer som första besöket i måndags. Har jag drabbats av shopping djävulen?? Nej det tror jag är riskfritt. 

Lite om att trivas men ändå längta hem:
Igår saknade jag min pappa jättemycket men ville inte ringa så sent, så jag surrade med honom i förmiddags ist.
Då hörde jag mammas röst i bakrunden, och då kände jag att jag saknar henne med, sniffade faktiskt på lite kanelstänger senare på dagen när jag var i Chania bara för att den doften är för mig "mamma", mamma doftar "fräsch tvätt som torkat utomhus", men hur många tänker inte på sin mor nör man känner kanelbulle doft?. Sen till sist så talade jag med min älskade dotter på dagen när jag nästan tappat sugen lite pga lite bristande lokalsinne som nästan sabbade i mina inköpsplaner, när jag hörde hennes röst saknade jag henne och hennes kille jätte jätte mycket... Ringde faktiskt flera gånger, och hon lät så där lättsam och glad ut.

Så kära vänner, att sakna men ändå trivas är en speciell känsla. Det är bara en natt till innan man far hemöver, känns lite overkligt. 

Kram och ta hand om varandra ikväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0