Tisdag...

I dag har jag solat och slöat mest hela dagen. Käkade på hotellets restaurang, och fortsatte solandet. Tror att min lilla kropp inte tål så mycket sol pga ovana :) Men in med lite mera vatten så pallar man. 

Senare i kväll skall jag kika på den lokala kyrkan, och jag är såklart peppad. Skall även gå och kika i Agia Marina och Platanias. Tar inte mer än 30-45 min den promenaden. Byarna ligger efter varandra vid strandremsan. 

I morgon onsdag åker jag förbi Rethymnon mot Heraklion och besöker Knossos kommer nog att kännas mäktigt att se delar av något som byggdes ca 2000-1700 f.Kr

Kram och ha en god dag//AK

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Huvva, lät ju inte kul med den där matförgiftninget, tur i oturen att det inte varade längre än det gjorde! :) Åh så spännande det låter med de gamla byggnaderna! :D kul att se näverstjärnan på äventyr och ännu roligare att se hur kul du har! Vi älskar dig!! :D

Svar: Det var inte så farligt, men orkade mest hänga under ett parasoll och "hemmavid", men senare på kvällen när jag sett hela Modern Family då var jag helt tipp top. :)
AK

2014-06-10 @ 19:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0