Okej igår var igår, idag är idag

Ingen kolhydratfrossa idag. Oro, bekymmer gör att jag drar i mig socker (el. kolhydrater). Hjälper det? Nej!! Men visst mitt belöningssystem säger Ja!

Vettig lunchlåda medtagen, och några samtal så fixar det sig. Men att mina så ordentligt inskickade, fasthäftade, halvmeter långa kvitton har kommit bort, gjorde mig rejält orolig. Inte kul att börja semestern med noll kr på fickan.

Idag är det soligt och fint, idag struntar vi nog i bilkörning (övningskörning). Det blir promenad, och matlagning ikväll, samt det roligaste som finns tvätta kläder. Nej jag är inte ironisk, älskar doften av rena kläder.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en fin dag :D

2012-05-09 @ 11:19:38
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0